چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۳
سیدعباس میرحسینی، مدیرعامل امداد خودرو ایران عنوان کرد:
مدیرعامل امداد خودرو ایران : طرح امداد نوروزی ایران خودرو از 27 اسفندماه آغاز می شود.
کد خبر: ۶۸۰۵۶

تیتر20 - سیدعباس میرحسینی در نشست خبری به‌کارگیری تکنولوژی‌های جدید در مرکز تماس امداد خودرو ایران تاکید کرد: در سال جدید سرویس موقعیت یاب آنلاین امدادخواهان فعال می‌شود.
به گفته وی ربات پاسخ‌گوی هوشمند امداد خودرو ایران قابلیت تعامل دو جانبه با امدادخواهان و مشتریان را دارد و با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی به پرسش‌های امدادخواهان پاسخ می‌دهد.
مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه با توجه به معضل امداد خودروهای متفرقه در سال‌های اخیر و لزوم توسعه خدمات امدادی استاندارد و قانونی در جاده‌ها، از افزایش سطح خدمات امداد خودرو ایران در سال آینده خبر داد و افزود: شرکت امداد خودرو ایران به منظور توسعه خدمات در سال ۱۴۰۳ در دو مکان بزرگراه الغدیر و آزادراه تهران شمال به صورت انحصاری خدمات امدادی را به امدادخواهان ارائه می‌کند به طوری که با همکاری پلیس راهور در این مکان‌ها، امداد خودروهای متفرقه امکان حضور و فعالیت نخواهند داشت.
میرحسینی با توجه به معضل امداد خودروهای متفرقه در انجام تعمیرات غیراستاندارد و غیرتخصصی و آسیب و تحمیل هزینه‌های بالای مادی و معنوی به مردم تاکید کرد: در صورت به نتیجه رسیدن توافقات، در تلاش هستیم تا در سایر بزرگراه‌های بزرگ نیز به صورت انحصاری خدمات امدادی را به امدادخواهان ارایه کنیم و با وجود اینکه ارائه این نوع خدمات هزینه‌بر است اما اولویت ما خدمات‌رسانی به مردم است.
مدیرعامل امداد خودرو ایران در ادامه از کاهش زمان ارائه خدمات امدادی به مشتریان خبر داد و گفت: هم اکنون روزانه ۳ هزار خدمات امدادی به مشتریان ارائه می‌شود و میانگین زمان انتظار برای ارائه خدمات امدادی به ۲۵ دقیقه رسیده است.
او همچنین با اشاره به ارائه خدمات امداد خودرو ایران بر اساس نرخ‌های استاندارد گفت: در حال حاضر حدود ۷۰ تا ٧۵ درصد خدمات امدادی با نرخ مصوب در محل انجام می‌شود و تنها ۳۰ درصد خدمات امدادی منجر به حمل خودرو به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌های استاندارد می‌شود.
میرحسینی در ادامه تاکید کرد: هم اکنون امداد خودرو ایران با بیش از ۱۰ دفتر منطقه‌ای با میانگین ۳۰ نفر نیرو و بالغ بر ۱۵۰۰ امدادگر فعال و متخصص در شهرها و استان‌های کشور به صورت ٢۴ ساعته و شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به مردم است.
میرحسینی همچنین میزان رضایت مشتریان از خدمات امداد خودرو ایران را بر اساس نظرسنجی‌های شرکت ISQI، بالای ۸۰ درصد عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان در نرخ خدمات امدادی با همکاری پلیس به دنبال ارایه پلتفرمی برای خدمات امدادی هستیم تا همه خدمات از سوی امدادهای خودرویی با یک قیمت واحد ارائه شود.
او با اشاره به پلت‌فرم خدمات خودرویی «بِسپُر» شرکت امدادخودرو ایران خاطرنشان کرد: از سال آینده بیش از ۸۰ درصد خدمات از جمله مکان یاب آنلاین امدادخواهان بر بستر این پلتفرم صورت خواهد گرفت.
میرحسینی از آغاز طرح امداد نوروزی از 27 اسفندماه خبر داد و اظهار کرد: امداد خودروایران با تکیه بر پرسنل خوب و دانش فنی و بر اساس قطعات اصلی ایساکو و نرخ های استاندارد، تلاش کرده است تا رضایت نسبی مشتریان را جلب کند.
وی بر صدور پیش فاکتور به صورت الکترونیک برای امدادخواهان و ارایه خدمات پس از تایید آن توسط مشتری تاکید کرد و افزود: امداد خودروهای متفرقه که سراسری نبوده و بعضا موجب ایجاد مشکل برای مردم می شود، با نرخ های متفاوت و تعمیرات غیراستاندارد فعالیت کرده و در مواردی با خودروهای متفرقه‌ فعالیت می کنند که خود نیاز به امداد دارد. این امدادگران با خدمات غیرتخصصی به خودروها و مشتریان آسیب وارد می کنند.
میرحسینی، با تاکید بر این‌که مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو از خدمات امدادخودروایران استفاده کنند، بیان کرد: این خدمات از طریق سر شماره 096440 یا کانال‌های ارتباطی نظیر سایت امداد خودروایران، اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر صورت می گیرد.

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز